♥ Doftar Ljuvligt...;

Kom precis ut från duschen och har hunnit gjort så "bullar" över hela mitt hår. För att det ska bli lockigt. Fint ^^
Gjorde inte nån hårinpackning eftersom den tagit slut, hade visst glömt bort det.
Har tvättat ansiktet på Lactacyd, funkar lika bra som duschmedel. Utan parfym och mild mot huden.
Sen la jag på en FET kräm i ansiktet från Dove Silky Glow. Doftar ljuvligt nu. Mmmm..

Ja, när mamsen kommer upp så ska vi kika på film. En ny som vi fick med posten.
Kommer inte ihåg vad den heter, men jag skriver om den, och hur den var senare ikväll om jag nu är inne vid datorn då, annars blir det i morgon..
Det enda jag vet är att en av huvudrollerna är McDreamy - Patrick Dempsey..
Ja...... Får se hur bra den är nu då ;)  ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kanske brudens bästa man? ;)

2009-07-24 @ 20:50:35
Postat av: angelica

SV: Nej, det är en thriller med honom... :P

2009-07-24 @ 20:55:16
URL: http://hheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0