♥ Dagens.. ;

I dag vaknade jag inte upp med ett leende precis. Jag vaknade tydligen på fel sida eller av att katten satte sig på min höft så att jag vaknade ur min allmänt konstiga dröm. Men jag ville inte vakna bara för att en del av mig ville fortsätta drömma för att se vad som hände och den andra delen ville vakna eller drömma om något annat.

Regnvädret ser ut att stanna hela dagen lång, så det blir en massa film tittande eller att jag läser min nya bok som jag köpte för inte så länge sen.
Jag hörde i natt hur regnet piskade mot fönstret som små glasbitar vilket gjorde det svårare att sova. Men i ett lite kyligt rum går det definitivt att somna om. Det var bara att vända sig om in mot väggen, krypa ihop sig under det tjocka täcket och somna om. Lyckligtvis så somnade jag ju om eftersom att jag vaknade sur på morgonen.

Funderar även på att flytta min byrå från sin plats till en annan då jag lyckats ställa den så konstigt så jag inte får ut lådorna från den. Kanske gör om en aning möblering också så att jag har nåt att göra för dagen...


Vilket väder har du hos dig nu?


Puss o kram !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0