♥ Besvikelse;

Tyvärr så hittade jag inte väskan på H&M utan letade överallt. Så jag får väl vänta med att köpa nån väska tills nästa månad.
Jaja, det är sånt som händer.
Jag köpte i alla fall en korsorsdtidning till mamma och en frida tidning till mig, samt lite nötter.
Svängde in på willys på vägen hem och köpte ett paket nutrilett.
Ska börja på söndag och ska köra varanann dag. Varför på söndag? Jo, min moster och släktingar kommer på måndag då vi ska fira min lillasyster som fyller 17 år och jag vill ju kunna äta nånting den dagen, mat för det första!

Nu ska jag ta med mig min Frida tidning och sätta mig och läsa den i soffan innan maten ska lagas kl 17.30 ;)


Kommentarer
Postat av: Jenna

SV: Tror inte att dem är villiga att göra något, får väl bara gå runt och må skit..

2009-07-24 @ 18:23:43
URL: http://jennash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0