♥ Äntligen morgon;

I natt hade jag svårt för att somna och jag har inte så mycket tålamod så det var bara att kliva upp ur sängen. Jag gick ut på balkongen, det var jätte skönt ute vid den tiden. Det var runt 00.20 som jag gick ut. Det var inte alls kallt så där stog jag i ungefär en kvart och sen gick jag in i köket.. Men när jag sedan skulle gå och lägga mig så gick det fortfarande inte att sova men jag orkade inte gå upp för andra gången. Lyckligtvis så somnade jag, men jag hade en jätte hemsk dröm som jag gärna inte vill ta upp här. Men jag kände rädsla, ensamhet och otrygghet. Det var ingen rolig dröm, speciellt när jag kommer ihåg precis allting. Men i drömmen var jag inte medveten om att jag drömde. Men när jag vaknade kände jag en stor lättnad.... Puuuh!

Om mindre en 1 timme så ska jag dra ner till centrum och möta Jenna där. Vi ska nog gå runt i affärer som vanligt då..
Synd att jag är pank, annars hade det varit roligare när man vet att man kan spendera lite pengar..

Så I dag så ska jag umgås med Jenna. Mer uppdate senare på dagen när det hänt lite mer.. !!

Puss Puss ! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad ska du göra idag då? :)

2009-07-14 @ 09:53:14
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja jag är vågens tecken :)

2009-07-14 @ 09:53:27
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0