♥ Äntligen hemma;

Idag kom jag hem från Jenna, jag åkte buss därifrån kl 10 på morgonen.. På bussen hem från stationen mötte jag Jassa  och Cissi. De skulle bada.
Väl hemma så frågade mamma om jag skulle med till enköping och titta på min mormors grav så jag följde med. Mammas storebror kom och hämtade oss. Sen bagav vi oss till kyrkogården och sen hem till min moster som bor strax utanför enköping på landet. Där pratade, fikade vi och åt pizza och kika på foton.
   För en stund sen kom vi hem. Och nu ska jag snacka med min moster på msn om nån låt som min mamma ville ha typ...

Sen ska jag nog ta nåt att äta i kylen och sen kika på film å sen sova..

Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0