♥ Älskar tecknad film;

Tidigare idag ringde Samira mig och frågade om jag ville käka middag med henne, och jag svarade såklart ja!
Hennes mammas korvstroganoff är supergod så det bjöds det på.
Sen lånade jag några tecknade filmer av henne då mina ligger långt nere i källaren i någon kartong. Jag ville så gärna se på tecknat film idag då jag kika på youtube i morse efter sånger som sjungs i disney filmerna. Så jag lånade Pocahontas 1 & 2 och 2an av Skönheten & Odjuret.

Nyss kom jag från vardagsrummet då jag precis kikat klart på Pocahontas 2. Kalla mig barnslig eller vad du vill men jag kan faktiskt inte hjälpa att jag gillar tecknade filmer, och jag tycker inte att det är pinsamt överhuvudtaget. Jag menar alla har väl sett på det? + att om man växer upp med det så är det svårt att inte kolla även i " vuxen" ålder.....
Har du nån tecknad favorit film som du såg på mycket när du var liten, och kanske gör fortfarande?? Berätta!!!


Om ca 20 minuter så ska jag se på kanal5 då "The Bachelorette" visas den här timmen. Det är omöjligt att bara se ett avsnitt..


Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Mulan! :)

2009-07-08 @ 23:43:25
Postat av: angelica

Sv till sara; Åh i love Mulan också ;)

2009-07-09 @ 12:39:48
URL: http://hheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0