♥ 08/07-09;

Just nu sitter jag och kikar på youtube efter nå bra Kelly Clarksons låtar och jag hittade några stycken från hennes första skiva(tror jag?) som jag själv har på CD.

Fastnade speciellt för de låtarna som jag visade i förra inlägg. Kan alla hennes låtar på den skivan. Den heter "Breakaway", superduper bra enligt mig.
Men valde att sätta in där man kan sjunga med text ifall du inte vet hur den går.. Enjoy!


Vaknade vid halv 10, gick upp och åt frukost osv.. Solen kikar fram bland många moln idag, men man vet aldrig om det blir regn framåt eftermiddagen. Det får vi se sen då.

Igår tittade jag på en film som heter "Flirty with forty" som gick på 3an igår kl 21. Men såg ej klart hela då Jossan och Samie undrade om jag ville komma ut på gården och umgås med dom, det gjorde jag men vi kunde inte vara ute länge även om det var svalt. Det fanns så mycke mygg ute att jag fick stå och vifta med handen non stop. Fick en massa på fötterna och på benen, den lilla tiden vi var ute.

Åskan gick sent i går och blixten kom 2 ggr, men jag somnade som en stock i alla fall.
Och jag drömde en otroligt konstig dröm. Vet ej hur gammal jag var i drömmen men det kändes som ungefär den åldern jag är i nu.. Jag får vänta och se om det slår in.. Den var nog inte så dålig efter allt.......

Btw så fyller min mormors sambo 78 år idag, grattis till han !!!



Ha en bra dag! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0