♥ Underbara lördag;

Åh vad det är skönt att bara ta det lungt och inte tänka på något och bara låta dagen gå.
Här har det snöat ett tag också, helt vitt på marken. Och när jag vaknar i morgon så hoppas jag att det är fullt med vitt snö på marken. Så härligt.
Var ute på balkongen för ett tag sen och luften kändes så frisk, älskar kyla! Haha

Ikväll blir det Robinson tittande och sedan Beck som börjar strax efter fast på en annan kanal iofs. Vet inte om jag orkar sitta uppe så länge, annars är det väl bara att gå och lägga sig så man blir en aning utvilad i morgon då det blir tvätt dag och bakdag! Ska baka pepparkakor och lussebullar med mamma. Ska bli mysigt eftersom jag knappt sett henne på hela den här veckan.. Nu kanske ni tror att jag är världens tråkigaste människa som sitter hemma och har det mysigt på en lördagskväll men jag är faktiskt inte så förtjust i att gå ut och festa och sådant jag vill hellre ta det lungt på helgerna när man äntligen är ledig efter långa skolveckor och det tycker jag faktiskt att folk får acceptera precis som jag accepterar att de går ut och festar men de får göra precis vad de vill så gör jag vad jag vill punkt slut.


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Kul att det äntligen har börjat snöa i Stockholm. Här snöar det inte :P.



Jag festar inte varje helg heller utan jag tycker att man ska vila de dagarna man är ledig. Men idag ska jag ut o festa för att en av mina kompisar ska flytta och sedan så har jag en annan kompis som fyller år. Det kommer bli en nice kväll :D



SV: Visst blev det fint :D

2009-12-12 @ 18:32:27
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0