♥ Tv;

Kl 21 så ska jag lägga mig ner i sängen och dricka en kopp te för att sedan se på The Real Housewives of New Jersey som är ikväll det andra avsnittet och det visas på kanal5.
Den serien ersätter enligt mig Desperate Housewives som nu slutat och kommer tillbaka i vår. Jag måste ju ha nåt att titta på eller hur?

Sen så ska jag bara krypa ner och försöka sova. Den här veckan har jag i alla fall fått rikligt med sömn och det tackar jag för eftersom det är sista veckan innan jullovet har man en tendens att bli allt tröttare. Så jag är tacksam att jag fått min sömn som jag behöver för att ha energi och ork. Nu känner jag bara att jag kan gå in starkt för lovet som är i hela 23 dagar vilket är underbart skönt! Att inte stressa och passa tider och bara ta det chill. Det gillar vi!

Vad gör du under ditt jullov? Om du har nåt vill säga. =)
God natt!



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jaha, frågan ställer du bara till de som har jullov. Men var är frågan till MIG som inte har julllov? :( lol



SV: Skryta på du hahaha :D



Haha men varför går du med klackskor för? Klackskor ska man inte använda under vintern söta flicka haha :). Akta bara så du inte ramlar där ngngång då :P



Hahah jag måste ha varit förvirrad den sekunden när jag skrev det :P. Men vi får väl vänta och se :). Regnar det ner pengar får du väl dela med dig haha :D

2009-12-16 @ 23:54:35
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0