♥ Tisdag;

Har hunnit göra klart hela arbettsätt och lärande läxan som ska vara inlämnat i morgon. Ett + imorgon är att vi ska öva med kören i ca 2 timmar eftersom the day after tomorrow is the shit! Då blir det luciafirande vare sig vi kan sångerna eller inte (men det kan vi ju eftersom att vi är bäst för tusan!)

Har även lagat lunch och middag och hunnit se på kvällens Andra Avenyn avsnitt på webben eftersom jag ikväll ska se på Desperate Housewives kl 21 på kanal5, vill säga om jag är vaken då fortfarande(?) Och jag är fortfarande svintrött! Men kan inte sova nu eftersom att då kanske jag inte sover i natt. Får hoppas att jag sover natten ut den här gången.

Vad gör ni då?

Skriver mera sen
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0