♥ Söndag;

God morgon allihopa!

Jag sov 10 timmar i natt, så otroligt skönt! Snacka om att ladda batterierna inför nästa vecka då det är mycket som ska göras, Matteprov, läxinlämning av arbetssätt och lärande, svenska läxan och slutligen luciatåget som inträffar på torsdag morgon.

Idag så är det tvättdag och så ska jag städa lite i mitt rum osv. Duscha och tvätta håret ikväll och bädda rent i min säng.
Ska även påbörja ett till arbete som ska vara datorskrivet. Ämnet är arbetssätt och lärande. Det är lätt men ändå svårt. Jag har fått MVG på två andra arbeten i samma ämne så jag satsar högt då vi bara har det ämnet till jul. Det är ett väldigt intresssant ämne så det är synd att det tar slut så snart.

Aja, allt för mig den här gången nu, skriver mera sen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0