♥ Söndag;

God morgon! ♥

Sovit gott? är ni ordentligt vakna? det är i alla fall jag. Ska om ett tag äta frukost och sedan hoppa in i duschen.
Senare idag ska pappa hämta mig och jag åker tidigare än planerat men det gör ändå ingenting. Ska vara där över jul och kommer hem eventuellt till den 26e eller den 27e, det får tiden utvisa ;)

Så idag blir det att packa kläder och saker jag ska ha med mig. Ska ju vara där i knappt en vecka så jag måste ta med mycket varierande kläder att ha/byta om ett antal gånger.. :P
Kommer nog inte att lägga ner mycket tid på bloggen just den här veckan men ett antal inlägg och ett God Jul inlägg kommer upp i alla fall, det kan ni lita på. Samt lite foton om jag inte glömmer att ta med sladden eller så lägger jag upp alla bilder när jag kommer hem då jag har ett redigeringsprogram här på min dator. Kommer såklart att ha med mig min mobil! Så messa på bara! :D

Idag är det fjärde advent och ett inlägg om det kommer om ett tag ;)

Puss hej ♥


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Ja, det är jättekul. Jag kan stå där framför kylskåpet hur länge som helst och skriva roliga meddelanden haha :D



SV: Hoppas du nu får en trevlig resa :)

2009-12-20 @ 10:33:11
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0