♥ Snöstorm;

Tjoho !!

Idag har det varit en kort dag i skolan och när jag skulle hemåt små sprang jag till bussen för att hinna med den, trots att det var halt som tusan ute. När jag väl sitter på tåget så står vi still mellan väsby och rosers i ca 35 minuter, såååå jobbigt!! Brukar annars ya 7 minuter för mig att åka från märsta till väsby. Väl i märsta så ser jag att bussen står inne så alla typ börjar små springa för att hinna med bussen och så ser vi att den åker, rakt framför våra ögon och nästa gick inte förrän 35 minuter senare.. Jaaa, jag stog i snöstormen då en halvtimma knappt..Usch, ibland gillar jag inte vintern men den årstiden har sina studer minsann..

Nu när jag kom hem så gick jag snabbt ut och fotade innan ljuset försvann. Några bilder blev bra men det blåste så fruktansvärt mycket så det knappt gick att ta några mackro bilder, som jag gillar mest.. Lägger upp de bilder som jag tog och som blev bra i nästa inlägg !

Andra Avenyn ikväll och så har jag engelska glosor tills i morgon, hoppas det går bra med det.. :P

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0