♥ SHOPPING!!;

Nu har jag precis ätit frukost men fick inte i mig mer än en liten skål med yoghurt, jag vet inte men min aptit är plötsligt försvunnen...konstigt ^^

Om ett litet tag så ska jag och min lillasyrra dra och shoppa på mellandagsrean, ÄNTLIGEN säger jag bara!
jag som dölängtat efter att ha pengar.. Men det kommer väl ta slut i samma veva som de kom in.. Hehe
Tur att jag inte tar med alla mina pengar dårå utan jag sparar hälften som kan vara bra att ha sen, nu blev plötsligt smart! Vad kan det bero på? ^^ :P


Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Oj, undra varför din aptit är försvunnen? Hmm inte bra de hehe :)



Haha du blev smart tack vare mig hahah :D



SV: Jao, jag får troligen sova så haha ;D



Lycka till med shoppingen idag :)

2009-12-28 @ 11:09:51
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0