♥ Samma tankar?;

Haha jag stog och tvättade mitt hår och funderade på om jag ska ha rakt hår i morgon och typ en vit mössa till, som jag har liggandes uppe på hatthyllan. När jag sedan kommer ut från toaletten så går jag till hatthyllan och tar fram mössan och frågar mamma om jag kan ha den i morgon till rakt hår.
Då svarade hon att hon precis satt och tänkte på samma mössa, att hon själv funderade om hon skulle ha den i morgon... Skiiiit skumt alltså.. Haha


I alla fall så snart ska jag stänga av datorn och bege mig till sängen och hoppas på att det blir mycket timmar av sömn i natt. Och i morgon slutar jag tidigt och ska bege mig att köpa ett lucia linne till vårat lucia firande på skolan nästa torsdag..

Inget mer nu! Men hejdå!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Hahah, det förstår jag att du gjorde. Jag tänkte precis på det när jag skrev förra kommentaren. Jag tänkte ''Hon fick så bra sömn förra veckan men nu har det vänt sig'' haha :D



Sova är det bästa som finns faktiskt. Älskar och SOOOOVA :D



<3

2009-12-02 @ 21:16:20
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0