♥ Pictures;

Jag och mamma


Mamma

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad söta, fina bilder :)



SV: Ägg och chilikrydda?? Nämen, nu blev det lite för mycket haha. Du vet om att ägg inte är så bra och äta pga kolestrol? :P



Hehe, så du kan sova och höra samtidigt? Nice ju :o :D



Hoppas du får en bra dag i skolan nu, själv är jag ledig. Mohaha (A) :)

2009-12-03 @ 23:38:38
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha, det är ju sant. Nej men jag menar inte att det är jättedåligt om du äter ägg en gång per månad. Men äter man för ofta är det inte bra pga kolestrolet som finns i ägggulan. Så oftast tar jag bort ägggulan och äter bara den vita, för det innehåller mkt proteiner :).



Hahah, jo jag ska plugga men jag kan ändå vila ut, ta det lugnt medan du måste stressa hit och dit hehe :)

2009-12-04 @ 09:02:15
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0