♥ Onsdagskväll;

Super kallt ute!!!

Idag har det varit en kort dag. Vi har haft engelska glosor och för mig gick det bra, räckte upp handen och kunde stava till varje ord (bara för att skryta^^). Sen hade vi ULS och skrev lite om Barnkonvektionen eller vad det nu hette... Lunch, typ godaste maten pasta med skinksås. På kören gick det bra och det funkar typ, är fortfarande lite hes och kan inte ge 100% men på fredag så får det antingen bära eller brista...
På matte lektionen så kikade vi på Mysteriet på Greveholm men inte hela.. Sen vart det mys med vår lärare som vi inte ska ha efter jul. Vi åt saffransrutor eller var det var hon hade bakat men gott var det i alla fall. Hon hade även gjort en musik quiz tävling och mitt team vann såklart! Vi är bäst!


Senare så ska jag bara ta det lungt ! Puss



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Haha sluta och skryyyyyyyyytttt!!!!! Not good ;) hahah men grattis till att din grupp vann tävlINGEN :p



SV: Jora, det går bra men det är så jobbigt med rapporter. Det är typ det enda man gör på universitetet :P



Jaha okej haha :D



Ja, det får man hoppas att snön gör. Haha här är det jättehalt. Var nära och ramla två gånger hahah :)



Jaha, men jag måste tyvärr säga att det kommer aldrig komma ett sånt moln över dig :( hahaha :D men man vet aldrig :o

2009-12-16 @ 16:48:39
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0