♥ Onsdag;

HJÄLP!!! redan onsdag! Vilket innebär att det snart är fredag och julavslutning. Veckan börjar ta fart nu och det går fort minsann.. Skönt!

Idag så blir även denna en kort dag med kör samt mysa och fika med vår lärare som vi inte kommer ha längre efter jul. Sorgligt, hon är en sjukt bra lärare och hon är ung så vi känner att vi kan relatera bättre till henne än till några andra av våra lärare. Dessutom så är det ju bara ett plus att hon gav mig MVG :D


Just nu sitter jag här och ska snart dra iväg, och jag hoppas att tågen inte strular igen.. jag skulle ha åkt det senare tåget men nu när jag inte vet om det kommer vara försenat så vågar jag inte ta risken.. Hehe


Ses sen då, puss



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hoppas du får en bra dag då, själv ska man vara i skolan och jobba med rapporten hela dagen, usch. Herregud, ännu ett MVG till dig haha. Bra jobbat :D



SV: Snön kommer säkert vara kvar till julen, det tror jag och hoppas på det också :)



Inte bra, det kommer bara bli dyrt i längden att äta ute.. :/



Nej, jag förstår att du inte vill jobba på dina lediga dagar. Men som sagt, vill du ha pengar är du typ tvungen. Tro inte att det kommer regna pengar haha :)

2009-12-16 @ 08:07:43
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0