♥ Onsdag;

Åh jag är helt supertrött!!! Är så osocial typ.. Usch vill ha sömn! Jag är inte mig själv....



Idag har det varit en lååång dag och jag kom hem för en kvart sedan. Vi fick hämta våra pepparkakor idag i ett kök där vi bakat. Min kompis fick en allergisk reaktion när vi var inne i köket. Usch att se sin vän nästan kvävas. Men som tur var ringde vi ambulansen och några klasskompisar fick henne att vara lugn och andas. Hoppas allt går bra nu med henne. Jag får höra av mig till henne senare och fråga hur det gick..

I alla fall så har vi fått läxor som jag ska sitta och skriva om på datorn.. Roooligt med sånna uppgifter!! Haha


Aja, ikväll så ska jag bara ta det lungt och somna tidigt ;)

Puss hej

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jaa, men då får du väl låta bli och äta det ;)



Lyckost mig? Nej nej, kanske bara idag men tänk på vem som har haft en så skön vecka, slutat tidigt och allt. Nämligen du ;).

Jag har sovit jättedåligt så det var skönt och få sluta tidigt idag. Tråkigt bara att jag somna när jag kom hem och nu kommer jag ha svårt att sova inatt :S.



Tragiskt med det som har hänt med din kompis. Det är otrolig jobbig att få en allergisk reaktion men ni gjorde bra ifrån er. Hoppas det gick bra med henne senare på sjukhuset :).

2009-12-02 @ 19:58:09
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0