♥ Måndagsmorgon;

God morgon alla glada!
Vad händer idag?


Jag vaknade för en stund sen och jag är suuupertrött (som vanligt)!!
Sov enbart 5 timmar. Inte bra alltså för att jag ska orka med plugget.
Känner bara hur ögonen somnar. Hoppas jag inte somnar på tåget, då vet man aldrig vart jag hamnar.
Få väl sitta och smsa som vanligt för att hålla mig vaken.

Nu sitter jag och försöker få i min frukost. Jag har tidig dag men det kommer kännas som en evighet. Börjar 9.20 och slutar 12.50 pga av inställda lektioner. Det kan vara skönt det med ;)


I alla fall, det var allt för mig den här gången. Skriver eventuellt mera sen när jag kommer hem. Eller om jag somnat? (BTW så har jag namnsdag idag, iih ^^)

Puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Juste, såg igår att du har namnsdag idag. Grattis på namnsdagen! :)

2009-12-07 @ 09:20:17
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0