♥ Lugn måndag;

Goddagens!

Idag har det varit en ganska så lugn dag med tanke på att det blev en tidig morgon och sen dag i skolan.
Förberedelserna inför julavslutningen på fredag sätter sina spår. Rösten är som svagast just nu men jag hoppas det går över till på fredag.

Just nu försöker jag käka middag.. Ja samtidigt som jag skriver i bloggen.. Hehe

Sen ska jag försöka ta det lungt ikväll och kika på den nya serien som börjar på 3 an ikväll kl 21. Trauma heter den visst. Ska bli spännande och se..

Puss


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Oj, inte bra att rösten är svag :o du måste spara på energin till fredag :)



SV: Oja, den var jättegott ;)

2009-12-14 @ 18:26:07
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0