♥ Luciafirande;

Idag var det väldigt kämpigt med att masa sig upp kl 5 för att ta 6 bussen till skolan. Vi kom dit i tid till kl 7 och vi övade upp rösterna. Allt funkade fint till den första föreställningen kom då nästan ingen vågade sjunga. Våran musik lärare gick med oss och sa mitt i låten : Nu får ni skärpa er!
Folk var väl så nervösa så att det inte vågade sjunga. Men på andra föreställningen var det betydligt lättare då vi inte var nervösa längre. Det gick fint! Nu är det över i alla fall. Nu är det bara julavslutningen som står runy hörnet. Nästa fredag är det, men då är det inte så pass många låtar som i dag utan bara 3 jullåtar. Skönt. Sen så får man ha på sig vad man vill, bara det är nåt rött!



Ni märker väl hur trött jag är, kan knappast skriva.. Lååång nattsömn ikväll då!! HOPPAS

Puss hej


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha det har du verkligen ;)



Jo, det hoppas jag att det gör. Just nu fattar man ju alla tal o sånt men sen när man väl sitter vid tentan blir man stressad o typ glömmer. Men nä, imon ska jag klara det här :D

2009-12-10 @ 17:39:23
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Precis, det är min drömhem hahah. I Hammarbysjöstad, har du någon gång varit där? :P



Hur ser din ''drömhem'' ut? :D

2009-12-10 @ 17:41:39
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Skööönt att det gick bra. Hoppas det går lika bra nästa vecka också ;). Nästa steg för dig är IDOL 2010 :D

2009-12-10 @ 17:50:13
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0