♥ Lördagsmorgon;

Jag måste bara säga att det var helt fantastiskt när ERIK vann IDOL!! Jag hade verkligen hoppats på det så jag blev väldigt glad. Ringde och röstade 2 ggr och messade 2ggr :)


God morgon alla!

Idag kommer Jenna hit och vi ska umgås och hon ska typ fota mig till ett projekt tror jag och det ska bli roligt i alla fall nu när jag hört vad hela konceptet ska vara. Det kommer bli super fint eftersom att Jenna är så duktig på att ta bra bilder så jag känner ingen som helst oro.
Sen vet jag inte vad lördagen ger för något mer utan jag får ta den som det kommer helt enkelt.

Vad gör du idag?
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hm, idag ska jag fortsätta städa idag och sedan ska jag gå ut idag med Fille, ifall vi hinner bli klara med allt :).



Hoppas du får det trevlig med din kompis då :)



SV: Haha men så är det på universitetet. Man får vänta upp till 4 veckor på varje tenta man gör, jobbigt som fan :P



Ja, Erik var grym så det var bra att han vann. Hehe, du slösade iaf inte dina pengar i onödan ;). Vinnarlåten är så grym :P



Hahah, ja en rumskompis i den lilla lägenheten :)



Puss och kram

2009-12-12 @ 12:23:54
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha för vissa gånger har tallrikarna, som ajg har på disken, ramlat från ingenstans.



Värst var det när jag satt en gång hemma och plötsligt rörde sig ena gardinen, som om att det blåste. Men jag hade alla fönster stängda. Så man blev ju rädd den sekunden haha.



Juste, en kväll stängdes TV och seunde efter öppnades den igen :P

2009-12-12 @ 12:26:54
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0