♥ Lördag;

God morgon!

Sov i nära 12 timmar i natt, så underbart eftersom jag knappt fått någon sömn alls i veckan.
Tusan att tove åkte ut, jag som gärna ville att Calle skulle dra så Tove och Erik skulle vara tillsammans i finalen.

Jag som hoppades på att det skulle finnas frost ute så jag kunde bege mig ut idag för att fota. Jag ångrar att jag inte fotade något i förrgår när det fanns frost, BLÄÄ!!

Om ett tag så ska jag käka frukost och klä på mig och ditt och datt..

Vad häder hos dig idag då ? :D

PUSS!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Tråkigt att Tove åkte ut. Jag var helt säker på att Calle skulle åka ut men aja, nu är det iaf Calle o Erik kvar :P



Idag händer det ingenting hos mig, ska försöka plugga men har lite svårt o koncentera mig :/



Vad ska du göra ikväll? :)

2009-12-05 @ 13:57:46
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0