♥ Lördag;

Ska först bara säga att det var jättehärligt att äntligen få sovmorgon!

Åt en liten mysig frukost med mamma för ett tag sen och nu sitter jag och lyssnar på radion och de redan spelar julmusik, inte för att det är nåt konstigt med det men jag tycker fortfarande att det är liiite för tidigt..^^

Eventuellt åker jag över till pappa imorgon och stannar där över jul, kommer antagligen hem på söndagen den 27e. Men bara så att ni vet det så kanske jag inte uppdaterar lika mycket som nu, men ett inlägg eller två kommer det definitivt bli om lillebror på snart 2 år tillåter eftersom all uppmärksamhet kommer gå till honom. Btw så pratade jag lite med honom i telefonen imorse men han sa att han var för upptagen för att prata eftersom att han så sina andra bröder spela datorspel...Han blir väl också en sån datornörd senare i livet, eller jag skulle bli förvånad om han inte blev det rättare sagt.. :P Sen så sa han "Juuuuuuulfafton femton dagar.....neeeeeej feeeem dagar" Haha han är underbar min sötnos! ♥

Vad gör ni idag då? jag ska göra ett nytt försök till att baka pepparkakor idag och sedan städa/tvätta. =)

Puss hej

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

hahaha söt lillebrosha du har :)



Idag ska jag plugga och tvätta :P

2009-12-19 @ 12:28:02
Postat av: J

Är väl inte tidigt? det är ju julafton om 5 dagar :P

2009-12-19 @ 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0