♥ Knasiga torsdag;

Här sitter jag med en pucko dryck i handen och smuttar lite på. Gott!
Kom hem för ett litet tag sen. Det var typ strul med tågen i hela stan och så vidare typ. Men det tåget som jag tog kom fram i tid tills att min buss skulle gå. Det var tur för jag har inte lust att stå och frysa ihjäl i den kylan/snöstorm som är nu..

Dagen började också med att tågen strulade men jag kom 1 minut innan vi började, tur det. Annars hade jag nog fått stå där ute och vänta en kvart och få frånvaro för den kvarten dessutom..
Ingen ULS så från kl 9.30 så fick vi vänta tills matsalen öppnade 10.30 och dessutom äta en "inte min favorit mat" buffé med julmat. Julmat ska endast serveras på julafton och juldagen that's it. Samtidigt så äter jag inte griskött vilket var majoriteten på maten där.. Tog lite kycklingkorv men det var inte så att man blev mätt precis.
11.00 började genrepet i aulan med kören. Det gick jättebra tyckte jag som dessutom fått tillbaka min vackra röst. Så efter genrepet var jag sugen på att sjunga mera. Får väl göra det senare men inte så jag förstör rösten i morgon.

Ikväll så ska jag ta fram mina kläder som jag ska ha på mig imorgon och fota dem och lägga ut på bloggen. Lite juligt sådär..Hehe^^

Vad gör ni ikväll? Puss


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Är det så kaos i Stockholm? Oj då, jag som ska åka ner till Sthlm nästa vecka :o

2009-12-17 @ 16:19:03
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0