♥ JULLOV!!;

Så otroligt skönt att börja jullovet nu! Det gick jätte bra att sjunga i aulan idag trots den lilla sömnen jag fick pga att min tredje visdomstand bestämde sig för att komma just nu vilket i stort sätt innebär att man nästan frå knarka ipren och alvedon i princip hela jullovet. Inte okej!

Fick mitt busskort som börjar gälla den 2 januari så jag har nåt att åka på en del av lovet i alla fall och inte bara sitta hemma.

Tågen strular för fullt överallt, fast det inte är någon snöstorm som det var igår men men, nu är man i alla fall hemma.. =)

Ikväll blir det pepparkaksbak, andra försöket. Får se hur det går/blir..
Planer ikväll?

Puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Vad skönt att det gick bra då, grattis :)



Haha det är din uppgift att skaffa pengar och sedan köpa julklapp. Inte min uppgift haha :D. Jag kan då lika gärna gå och köpa själv skor hahahah :D



Pasta ala Ferhat består av kycklingfilé, pasta, curry, lök, paprika och matlagningsgrädde. Hur gått som helst, har lagt upp receptet på bloggen. Kan visa dig senare ;). Vad är din specialare? Tell me! :D



Jodå, det är okej att sno frågorna från mig haha. Är nyfiken på dina svar nu ahhahah :D



Kram

2009-12-18 @ 16:12:14
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja, den är.....ehm....otroligt gott ;). Här är receptet: http://ferhat.blogg.se/2009/october/draft-okt-4-2009.html :D



Mums, din låter lika gott ju. Skriv gärna receptet till mig me, sen ska jag testa och göra det :)



Ja, gör frågorna. JAg väntar fortfarande hahah _D

2009-12-18 @ 19:34:42
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0