♥ Jennas bilder på mig;




----

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fina bilder, har sett de före dina läsare hah (A) *SKRYT* ;)



SV: Haha ja men jag har rapport att göra under ''lovet''. Men om jag blir klar med det innan tisdag är jag då förstås fri och då kan man säga att jag har lov hehe :D



Haha, vi får väl hoppas på att det inte sker då. Ifall det händer så får vi då hoppas på att ingen ser hahah :)

Jaha okej, men då förstår jag. Jag måste köpa nya skor, de jag har nu håller inte mina fötter varma :P. DU kanske skulle ge mig skor till julklapp? HAHHAA :D



Skönt att din dag har varit bra :D

2009-12-17 @ 16:18:11
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0