♥ Fredagsmorgon;

Tjoho!

Igår köpte mammas kompis ett lucia linne till mig eftersom hon arbetar på maxi så hörde hon av sig till henne för att fråga. Så nu var det klart! Längtar tills luciafirandet i skolan. Kan äntligen alla sånger utantill, så underbart!


Idag ska jag lämna in läxor vi fick under veckan samt ha någon form av test på glosor. Hehe det är bra för att se vad man kan och inte kan.

Lektionerna jag har idag är engelska, matte, svenska och datorkunskap. Och på datorkunskapen håller vi på med powerpoint. Jag gör en om Travis, så gulligt blir det. ^^

Nej nu får jag rusa, måste borsta tänderna och klä på mig ytterkläder innan jag drar iväg. Jag är såååå trött!!!!



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hoppas det går bra med glosorna ;)



Intressanta lektioner du har idag :P

2009-12-04 @ 09:34:53
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0