♥ Frågor;

ALLMÄNT...
Namn: Angelica
Piercingar: japp
Tatueringar: nej men vill snart
Längd: hela lååånga 182 cm
Skostorlek: beror på vad det är för typ av skor, allt från 41-43
Hårfärg: mörkbrunt
Är du kär i någon: nix
Önskar du att du bodde någon annanstans: nej jag trivs där jag bor nu men flyttar gärna hemifrån snart ;)
Tänker du på självmord: nej!
Tycker andra att du är attraktiv: det får man väl fråga de "andra"
Vilket shampoo använder du: Barnängen Aloe vera yoghurt shampoo och balsam
Vilken parfym använder du: Jennifer Lopez Glow after dark eller Christina Aguilera inspire
Vad är du rädd för: insekter!!!
Gillar du att tvätta: typ inte
Gillar du Berg-och-Dalbana: Tillräckligt mycket för att vilka åka en gång till ;)

 

SENASTE...
Film du hyrde: hmm.. oj det var så länge sen att jag inte minns vilken ^^
Film du köpte: 3 Beck filmer
Låten du lyssnade på: Beyoncé - Ave Maria
Låten du hade på hjärnan: Erik Grönvall - Higher
Låten du laddade ner: laddar inte ner
Personen du ringde: Ida
TV program du tittade på: 2 ½ men
Personen du tänkte på: senaste personen jag tänkte på var Jazz

 

FAVORIT...
Mat: kyckling
Låt: Oj, kan inte välja bara en..Men gillar Daughtry - Home
Sport: har ingen favorit sport
Dryck: juice
Kläder: jeans och cardigan typ
Film: ååh typ She´s the man eller nåt liknande
Bil: lite olika :P

 

ANTAL...
Gånger du varit kär: beror på hur man definerar ordet kär..(a)
Gånger ditt hjärta brustit: one time and only
Hjärtan brustit på grund av dej: ?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 2 ggr faktiskt! alltså hela mitt namn, inte bara förnamn för då har det varit det många gånger
Ärr du har på kroppen: ett på kinden, ett på knät och ett på armen

 

SENASTE...
Bok du läste: Go ask Alice på engelska
Personen du fick mail av: nå reklam skit
Personen du fick brev av: får inte brev:( SKICKA :D
Personen du fick sms av: Ida såklart ;)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj, på pappas födelsedag i november

 

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Sjungit och haft avslutning
Var det kul: MYCKET!
Hur tidigt stiger du upp: beror på vilken dag det är men oftast ganska så tidigt
Gillar du att slåss: gillar och gillar, nej
Vad ska du göra ikväll: ta det chill

Är du seriös: Ja, det är jag
Vad är du allergisk mot: lite överkänslig mot pollen och så men annars inget
Var har du ont: i halsen för tillfället
Använder du hårspray: typ inte
Kan du stå på händer: haha neej
Favorit serie: Andra avenyn

 

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: socker såklart
Gillar du ketchup: nja
Är du glad nu: glad för att det är jullov
Var du glad igår: Ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: nää
Vad dansar du till: musik såklart?:P
Stockholm är: en stressande stad
Göteborg är: coolt
Kan du sjunga: det tycker jag (a)
Mer värt än guld: kärlek & gemenskap
Spaghetti eller makaroner: hmm.. makaroner
Ett land jag helst vill besöka: USA och England
Ska bli skoj: när det är jul och nyår
Ska inte bli skoj: att inte kunna sova ut när man äntligen får ^^
Sparar till: sparar? jag? haha isåfall till en ny mobil
Väntar på: julen
Pålägg som gäller: ost
Dagens dryck: pucko



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0