♥ Första december två tusen nio;

Hjälp, kan det vara sant?? Redan första december! Hjälp vad tiden går fort. Det är fortfarande ingen snö ute och knappt nån kyla. Jag som älskar vintern får nog inte uppleva en fin, kall, snöig vinter :(


Hehe, nu till något annat.
Jag är super trött och kunde knappt gå upp, sov bara några ynka timmar, typ 4....Usch, tur att det inte var onsdag då jag slutat sent. Jag kallsvettas också :S kanske på grund av dålig sömn antar jag. Men åh, jag som fick så mycket sömn förra veckan.. :P


Idag så blir det inte så många lektioner. Ska även öva med kören infrö lucia, det börjar dra ihop sig nu till ett riktigt luciatåg och allting. Låtarna börjar sitta så för att utmana mig själv idag så ska jag inte kolla på pappret med texterna till låtarna. Hihi ^^

Aja, snart ska jag dra iväg till skolan, kan inte somna på tåget heller eftersom det bara är två stationer och det är 7 minuter här från märsta. Det blir inte mycket sömn, samt att om jag somnar så kommer jag åka lååååångt.. Haha


Skriver mer sen, puss!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Undra på vart du skulle ha hamnat om du sov hahah :)

2009-12-01 @ 17:11:46
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0