♥ Förberedelser inför imorgon;

För ett tag sen hoppade jag in i duschen samt tvättade håret. Jag ska platta mitt hår tills imorgon så det är rakt och inte lockigt för engångsskull..Hihi- har öven provat och tagit fram klänningen jag ska stå och sjunga i imorgon. =)

Har inte gjort så mycket idag förutom att mamma och jag gick ut på en promis i det snöoväder vi har här och det var riktigt härligt att gå i kylan men det slutade dock med att vi begav oss efter promisen till affären.. Hehe
Det sägs ju att lite frisk luft gör att man sover bättre. Så du som har svårt att sova på nätterna (inklusive mig dårå) ta en liten promenad innan läggdags(och då menar jag inte 1 på natten eller så..) även om det bara är runt huset eller så, så gör det skillnad på när du sover. Du sover djupare och längre. Ett plus är om du känner dig riktigt utvilad dagen efter. ;)


Imorgon efter kl 11 så har jag officiellt jullov och är inte tillbaka i skolan förrän 2010. UNDERBART!
Jag tror att vi elever och framför allt lärarna behöver de här dagarna till att vila upp oss och ta det chill samt ladda batterierna inför ett nytt skolår.

Puss!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Imon är det ju dags för dig. Hoppas det bara går bra. Men vart tog morgondagens outfit, du skulle visa, vägen? :P



SV: Hahahahhaha precis :)



Hahaha nej, man betalar väl inte för julklappen man får? Eller är det en ny tradition? HAHHAHHA :D

Såklart, jag kommer ju handla mycket på mellandagsrean. Det ska jag inte missa. SOm tur är man i Stockholm då också ;)



Jag hörde det idag från en kompis om att det har varit kaos med bussar och allt. Tråkigt ju :P

2009-12-17 @ 21:39:01
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0