♥ En snöig tisdagsmorgon;

God morgon!

Det är snö över hela Märsta. Fullt med snö! Så underbart med den friska luften men kallt som tusan..
Slutar tidigt idag vid 12 så när jag kommer hem så ska jag bege mig ut igen och ta en massa foton :D eftersom jag håller på att ladda kamera batterierna nu och de är klara lagom tills jag kommer hem.. Då får jag hoppas att det inte försvunnit tills dess...

Om ett tag ska jag bege mig till skolan för att enbart ha ULS, liiite matte och sen kör! Min röst spricker snart!! INTE OKEJ..


Puss


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja men familjen firar egentligen inte jul, därför. Men ändå köper vi julklappar om det behövs haha :)



Nämen det var ju inte bra. Varför inte låna pengar från nån kompis?



Nej, det är värst här uppe kan jag lova dig haha :).

2009-12-15 @ 10:29:32
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0