♥ Efterlängtade FREDAG;

God morgon! Åh i natt sov jag så skönt. Gick och la mig vi 8 då jag varit vaken sen 5 på morgonen igår då och jag sov hela natten igenom! Åh så skönt, det behövde jag verkligen!!

Fredag och sen är det helg!
Idag är det vanliga lektioner som vanligt och dagen brukar oftast gå ganska så fort. Julgröt blir till lunch, det är gott men det är inte alla som tycker om julgröt så det måste finnas något annat alternativ. I alla fall ;)

Ikväll blir det IDOL finalen! Jag vill att Erik ska ta hem alltihopa eftersom att jag tycker han är bäst och har en helt fantastisk röst! Sen blire lite mys... ;)


Hörs mera sen, puss!


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Det kommer säkert gå jättebra för er nästa vecka :).



Jaa, såklart du ska vara med i IDOL. DU kommer ju vinna hahah :D



Haha, bra ;). Jaså, jo du måste ha varit där någon gång. DU kanske inte minns typ :P.



Jag hoppas att jag inte glömmer något när jag sitter vid tentan för då blir det ju inte kul. Måste plugga lite nu på morgonen också innan ajg gör tentan kl.14 ;D

2009-12-11 @ 09:13:07
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Joakim

grymt härligt med fredag!

2009-12-11 @ 14:02:32
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0