♥ Creapy;

Usch hörde precis en duns från köket och jag sitter vid datorn och katterna ligger här bredvid och även de reagerar.
Jag går ut i köket och ser efter om något har ramlat ner eller så men nej då. Absolut ingenting och jag går in i de andra rummen också men allt är på sin plats.. Skumt.....Tror ni på spöken? Här vet jag att det spökar definitivt....


Om en timme är det IDOL finalen, spännande! Men innan dess så ska jag baka och även slå en pling till Jenna som kommer hit imorgon för att fota mig till ett projekt. Ska typ bli nå "överdrivet" make-up sak haha :D Najs


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja kanske det men det skulle vara som sagt nice om du vann haha. Vinnaren av IDOL 2010 är .......... ANGELICA hehe :)



Jo, det gick ju jättebra men ändå är man lite nervös haha. Vi kommer inte få svar förrän 3 veckor typ, usch!



Precis, tvåan är den som lyckas bäst senare :). Har varit så typ varje år :P. Ja, båda kommer få skivkontrakt ;)



Ja, det får jag hoppas på. Vi funderar på att gå ut imorgon med några från klassen men jag veti nte om vi kommer ha tid för det haha. Får hoppas att jag blir klar med städningen imorgon o Filles packning :D



Desamma du :)

2009-12-11 @ 19:40:34
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja kanske det men det skulle vara som sagt nice om du vann haha. Vinnaren av IDOL 2010 är .......... ANGELICA hehe :)



Jo, det gick ju jättebra men ändå är man lite nervös haha. Vi kommer inte få svar förrän 3 veckor typ, usch!



Precis, tvåan är den som lyckas bäst senare :). Har varit så typ varje år :P. Ja, båda kommer få skivkontrakt ;)



Ja, det får jag hoppas på. Vi funderar på att gå ut imorgon med några från klassen men jag veti nte om vi kommer ha tid för det haha. Får hoppas att jag blir klar med städningen imorgon o Filles packning :D



Desamma du :)

2009-12-11 @ 19:40:42
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Spöken, hmmm jag tror på det faktiskt eftersom det verkar spöka hos mig också hahha :P

2009-12-11 @ 20:54:02
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0