♥ Äntligen fredag;

Tjo

Är helt slutkörd efter denna skolvecka. Superskönt att det är fredag och helg !!!
Just nu sitter jag på facebook framför farmville men vill snart spela bejeweled :P

Dagen har varit helt okej tycker jag, lite halvlång sådär men blev klar med min powerpoint på datorkunskapen så jag fick gå eftersom jag var klar, najs.

Kör övandet gick superbra, är så nöjd med mig själv.


Idol ikväll as usual, of course. Så det blir mys framför tvn helt enkelt.
Vad gör du en fredagskväll då, som den här ?

PUSS


Kommentarer
Postat av: Ferhat - Studerar till sjuksköterska

SV: Vi hade psykologi och kommunikation efter sommaren och det var inte roligt alls, var jättejobbigt :P



Ikväll ska jag kanske ut med några från klassen. Vi var nyss ute och käkade, kul var det ;)



Vad ska du göra? eller juste, idol som vanligt :). Undra vem som åker ut ikväll. Tror det blir Calle eller Tove, vem tror du?

2009-12-04 @ 19:07:44
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Ferhat - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha jo, jag är en bra förebild :(.



Jag hade inga lektioner utan jag skulle till bibblan och bara plugga men jag orkade inte. Fick istället vara hemma och försöka plugga vilket inte gick så bra heller haha ;)

2009-12-04 @ 19:10:22
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0