♥ Juldagen;

God morgon !♥

Vaknade tidigt imorse av att det lät som om nåt gick på taket.. Skiiiit läskigt!
Morgan och jag gick upp i huset och försökte hitta vad det var som lät. Det hördes som om det var någon som stog och stampade eller typ gick.. Vi satt i vardagsrummet där nere vid morgans rum och diskuterade om vad det var som lät. Vi enades om att det var en massa möss som höll på att käka upp taket och att det snart skulle ramla ner på oss.. Haha pappa fick gå upp på taket och fika någon slags ventilation som satt på taket som tydligen slagit i så det bultade.. Så var det problemet löst. Hehe ^^


Igår hade vi skoj när det kom gäster och vi åt god mat, öppnade julklappar och såg på Kalle Anka såklart!
Barnen och jag spelade några roliga spel. Det blev inte så sent eftersom jag var så himla trött.. Men var uppe till tolvslaget i alla fall..


Vad gör du idag? jag tror inte att vi har något planerat förutom att röja undan allting som blev kvar på alla bord från igår..

Puss hej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0