♥ Veckan som är kvar;

 Ja, vad ska man göra idag då kan man undra sig....

Först och främst så ska jag duscha och dra ner till centrum då min lillasyster vill att jag ska följa med henne till tandläkaren.
Sen skulle vi tydligen dra in till willys och köpa mat från en inköpningslista mamma lämnat i morse inna hon gick.

Johanna ville mata ankorna efter tandläkaren så man får väl dra till dammen då och sen åka hem igen..
Vädret är ju inte på topp idag och jag tror att det kommer komma nån regnskur lite då och då idag.
Vi får väl se om jag kan förutse det kommande vädret...

Bara några få dagar kvar av sommarlovet. Vill inte att det ska ta slut men ändå vill jag att skolan ska börja igen.
Det här sommarlovet är ett av det snabbast jag nånsin varit med om, det försvinner ju fort som vinden.
Men samtidigt längtar jag jätte mycket till hösten och den kalla vintern som kommer runt hörnet.

Nu vill jag bara klippa av mitt hår, på tal om bananer..
Eller så vill jag klippa i en frisyr liknande Victoria Beckham, kort där bak och längre fram. Det skulle nog sitta fint på mig som handen i handsken.

Åka till pappa framåt helgen och träffa alla som ska vara med på festen till min fasters bröllop. Mina kusiner och så.
och självklart träffa Travis!

Vi får se hur veckan slutar, antingen slutar veckan hemskt eller helt underbart!!
*

I'll keep in touch! Bye. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0