♥ Frågor & svar om mig, kopiera och sätt in på din blogg eller bdb!;

100 Frågor & Svar Om Mig;

1. Namn: Angelica
2. Smeknamn: Anci
3. Ögon: 2 st, haha brungröna
4. Längd: 181,5 cm vilket är låååååååångt enligt mig
5. Hår: kortare än förut
6. Syskon: många
7. Tycker du om att sjunga i duschen: ibland, bara för att det ekar. Hehe
8. Tycker du om att sjunga på toaletten: tja, varför inte?
9. Födelsedag: 26 september
10. Stjärntecken: våg
11. Bor: märsta
12. Kön: flicka
13. Höger eller vänsterhänt: höger men kan skriva/rita med vänster en aning
14. Vad söker du i ett förhållande?: tillit, omtänksamhet, att man älskar varann
15. Har du någonsin varit otrogen?: varför skulle jag vara det för?
16. Civilstånd: supersingel
17. Har du en bil: nej
18. Vilken bil önskar du dig?: jag vet inte, det finns så många. Jag har i alla fall inte fått nåt bil intresse av pappa i alla fall.



Favorit frågor:

19. Film: hmm.. Date movie skrattar jag alltid till.
20. Favoritlåt: Oj, just nu är det väl Fergie med låten finally
21. Band/Sångare: Dead by april och Daughtry
22. TV: CSI
23. Skådespelare: Channing tatum
24. Skådespelerska: Kate hudson
25. Mat: hmm... kyckling rätter
26. Favoritnummer: 3
27. Tecknat: hmm.. typ skönheten och odjuret
28. Disneyfigur: belle eller askungen
29. Färg: grön och lila



Kärleksliv:

30. Planerar du att skaffa barn?: det planerar väl alla?
31. Vill du gifta dig ?: Ja, tror det
32. Vid vilken ålder vill du skaffa barn?: innan 30 vill jag ha åtminstone 2 st, kanske tvillingar? höhö
33. Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: innan 25 kanske?
34. Kommer du att ha barn när du gifter dig?: nej
35. Har du en Pojk/Flick-vän?: nepp
36. Är du förälskad?: i wish
37. Skulle du kunna vara otrogen mot någon?: nej.



Välj det du tycker bäst om:

38. Musik/TV: Musik
39. Pojkar/Flickor: Både och
40. Rosa/Orange: Orange
41. Festar/Sitta hemma: Beror på vem man är med
42. Sommar/Vinter:  Både och men jag gillar nog vintern lite mer
43. Dag/Natt: Dag
44. Hänger/Tar det lugnt: Tar det lungt
45. Tråkigt/Roligt: Roligt



Om dig som person:

46. Konstiga ord : typ
47. Vilken skola går du i?: Vilundagymnasium
48. Har du tagit droger?:  usch nej
49. Vad tänder du på?: ögon,leende, händer..
50. Hur långt är du beredd att gå på första daten?: Beror på hur man känner
51. Hur skum är du?: hmm... otroligt skum tror jag.. :P
52. Vilka 5 personer gillar du mest och litar till 100% på?: Jassa, Jenna, Samira, Jossan, Matilda
53. Vad tycker du om själsfränder?: Jag tror att det finns en för varje person.
54. Är det rätt att flirta när man har Pojk/Flick-vän?: nej?
55. När grät du sist?: hm.. vet inte
56. Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller Killar/Tjejer?: De är mycket man aldrig kommer att förstå
57. Är du glad ?: försöker
58. Varför?: Det händer så mycket att man inte hinner med
59. Vilken sak kan du inte leva utan?: Musik
60. Kärlek eller Lust?: Kärlek!
61. Silver eller guld?: Silver
62. Diamanter eller pärlor: pärlor
63. Soluppgång eller solnedgång?: solnedgång
64. Har du någonsin badat naken?: I badkaret ja, haha
65. Sover du med gose djur?: inte längre
66. Har du några piercings?: i näsan och öronen
67. Vilken färg har dina underkläder just nu?: hm, grå och svart
68. Vilken låt lyssnar du på just nu?: Ingen för tillfället
69. Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: 4140
70. Vart vill du åka på din smekmånad?: hawaii skulle sitta fint, eller till paris, eller italien.
71. Vad är det mest romantiska du vet?: hmm... vet inte
72. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: Helheten innan man går in på detaljer
73. Favorit sport ?: badminton och tennis
74. Vad gör dig glad?: skratt och leenden
75. Vilken är den nästa CD-Skiva du kommer att köpa: Dead by april såklart!!
76. Bär du kontaktlinser eller glasögon?: nej
77. Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: Ge inte upp
78. Har du vunnit något speciellt pris?: speciellt och speciellt... hmm, vet inte faktiskt
79. Vilka är dina framtidsplaner?: Ta studenten, jobba på förskola, skaffa familj och vara lyckligt gift i många många år!! :)
80. Vilken är den värsta sjukdom du har haft?: magsjukan, det slår aldrig fel..
81. Vad gillar du mest? Komedi eller skräck?: Komedi såklart!!
82. Över telefon eller personer emellan?: beror på vad man snackar om, men helst personer emellan
83. Kramar eller pussar?: Båda såklart!
84. Säger du något speciellt när du är arg på någon: aa, jag säger att jag hatar den personen.. ^^
85. Om du dog imorgon. Vem skulle du lämna allting till? : öööhm, vet inte?
86. Har du några fiender?: hoppas inte det :)
87. Vad är du mest rädd för?: ensamhet och mörker
88. Skulle du hellre vara rik eller berömd?: Berömd, för när man är berömd så är man rik..logiskt?
89. Vad är klockan i Albanien just nu?: hur ska jag veta det?
90. Om du hade 24 timmar kvar att leva. Vem skulle du tillbringa mest tid med?: Så många som möjligt
91. Har du mött Jul-Tomten?: inte vad jag vet, bara låtsas tomtar
92. Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra?: skrika, undra om det är en dröm eller nåt?
93. När var det senast du pratade med personen du tycker mest om?: hmm.. kommer inte ihåg, ett tag sen.
94. När känner du dig som vackrast?: när jag känner mig fin
95. Har du några husdjur?: Katter
96. Vad har du för E-Mail adress?: de du...
97. När var det sist du var ledsen?: vet inte.. när mormor dog antagligen
98. Är du en alkolist?: nej
99. Väldigt onödig info: "Vill att de där tre åren ska gå så fort som möjligt.."
100. Har du haft tråkigt när du gjorde detta testet?: litegrann... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0