♥ Update.;

Ursäkta till er som läser min blogg, att jag inte uppdaterat sen i måndags.
Har tyvärr varit helt slut efter de här 3 dagarna i skolan. I dag var det första dagen som vi fick gå på "vanliga" lektioner och det var ganska så kul faktiskt. Men vi var i upplands väsby kyrka som inte låg så långt från skolan och där satt vi som klass och fick göra en massa olika lekar och lära känna varandra bättre. Det var trevlans det ;)

Slutade egentligen vid halv 5 enligt schemat men vi fick gå för att det varit en sån lång dag och läraren såg att vi var trötta. Musik var den sista lektionen förresten, nice price det!

Aja, nu är jag i alla fall hemma och har hunnit äta och sånt. Det gör fruktansvärt ont i mina fötter då jag gått med höga stövlar inne idag, och det tar en hel del på fötterna så jag fick kämpa den sista biten jag hade hem..

Imorgon blir det sovmorgon till 10.45 och jag slutar 11.30 så det blir lite lyxigt, men det får man ju också ha ibland, eller hur? :)


Bye bye! :)  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0