♥ Tidig dag;

Tjaba allihopa! Vad gör ni då just nu?
Själv sitter jag och lyssnar på youtube efter några bra låtar som jag sedan lyssnar på.
Slutade halv 12 idag, skönt att kompromissa lite med gårdagen då jag gick till halv 5.
   Väntar på att mamma ska komma hem och så.. Varför känns det som fredag idag? Jag trodde faktiskt att det var fredag och hade väl hoppats på att man skulle få sova ut i morgon. Men icke sa nicke, sova får du gö när du ligger i graven.
Men hallå vadå? Om man inte sover nånting så hänger inte hjärnan med och man orkar typ inte göra nåt överhuvudtaget. Då är man väl fysisk död åtminstone...?? Aja, back to reality! Ska plugga några engelska förståelser tills i morgon som vi ska ha förhör på.. Ska bli kul :)

Skriver mera i kväll eller i morgon då helgen börjar!
Ciao;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0