♥ Sthlm;

Har inte hunnit uppdatera mig sen igår....Sorry^^

Har varit i stan med Jassa och vi gick runt i affärer och så. Så kul att få träffa henne igen, har inte sett henne på ungefär en månad då hon varit i varberg och sen dragit på semester till USA (:

Hon ville ha en kjol och hon hittade äntligen en efter några timmar sökande så fann hon den på Monki. Skit cool affär, jag har aldrig satt min fot därinne förut men kommer definitivt göra det fler gånger, coola provrum har de. Väldigt unikt. :)
Jassa har äntligen hittat sin parfym doft. Jessica Simpsons "Fancy" luktade både spralligt men ändå kvinnligt. Vild kallade Jassa den för.. Haha :)^^

Softa i hamnen, svin varm dag. Höll nästan på att dö av värmen. Sen såg jag påväg hem från stan en gubbe som gick med typ en tjockjacka. Och då lovar jag, jag svettades nästan så mycket att det skulle kunna rinna floder ur mig! Ändå gick jag bara med klänning och leggings.

Kommer lite bilder i kommande inlägg om dagen. Typ bara nån bild på Jassa, och Jassa och mig tillsammans på foto.


Hare skönt, snart är sommaren slut! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0