♥ Mys;

Tidigare idag skrev jag klart min svenska uppsats som gick ut på att man skulle sätta sig ute någonstans och beskriva miljön, färger, ljud, lukt osv. Fick till en ganska så bra uppsats, nu fattas bara att renskriva den.
Efter att jag skrivit klart den så gick jag och la mig för att lyssna på musik på min mobil genom mitt headset, rätt som det var så somnade jag tydligen eftersom jag vaknade upp av att det spelades en rocklåt och jag liksom "hoppade" till. Då var kl 16.05 och jag gick och la mig kl 14.00 så det var ett bra tag jag fick sova. Var väl så trött då jag vaknade vid 7 i morse och inte kunde somna om.. Men musiken i min mobil måste ha spelats länge i alla fall. Det hade typ gått 27-28 låtar sen jag först lyssnade..
Aja, får gå och lägga mig sent i kväll då, fast jag kan inte lova mig själv att inte somna tidigt för det vet jag att jag skulle göra. Men man får väl försöka vara uppe sent, får se om det lyckas.
Själv så ska jag se film, Date Movie som jag skrev om i tidigare inlägg. Just när man sitter still och ska se film så blir man oftast trött. Gäsp, är väl tröttare än vad jag trodde nu..

I alla fall så får du ha en fortsatt trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0