♥ Kvällen;

Nu är det bara mys. Jag sitter i köket och känner doften av mat och olika saker. Måste bara gå ut och ta luft ibland för det blir så mycket dofter i näsan. Karina lagar lasagne inför bröllopet imorgon och vi har städat och stojjat osv.

De flesta sitter ute på altanen då jag tänt alla ljus som finns i lycktorna där ute, mysfaktorn är till max...
Lyssnar på karinas musik som spelas ur hennes laptop, lite soft rock. Inte så dumt faktiskt.. :)
Travis sover som en stock, han har varit med om mycket idag så han var helt slut.

Sitter här med håret upprullat i handuk och nyduschad. I morgon blir det att gå upp tidigt då alla gäster ska hämtas och komma hit tidigt i morgon då bröllopet är kl 11..


Super kul ska det bli tycker jag. Jag gillar bröllop i alla fall. Väntar bara tills mit eget är så jag står i centrum av alla..


Ja.... God natt då ;)  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0