♥ Kväll;

Jadu, nu har det varit ganska så lungt sedan jag kom hem. Fått i mig lite mat och degat i
soffan och sett på bla Top Model. Nu är det en aning svalare ute, funderar nästan på att gå ut
och sätta mig i det sköna om det nu inte vore för alla mygg som är ute nu, jag blir seriöst tokig..

Ungefär samma väder blir det i morgon, men hoppas värmen blir lite svalare då det regnat en
liten skvätt tidigare idag. Ska även dra till affären och köpa kontantkort. Jag blir galen när jag inte
kan smsa nånting... gaaah!

Vaknade inatt igen av att jag inte kunde sova nå vidare. Fortsatte läsa några sidor i en bok
som jag håller på och läser nu, som också verkar ganska så bra. Det tar en tid innan jag kommer
in för att läsa böckerna om det inte "händer" nåt i början som får en att fortsätta.
Men får väl ge boken en chans antar jag. 100 sidor har jag kommit så här långt.
I natt hann jag bara läsa 3-4 sidor innan jag nästan slocknade..

Läser du nån bok för tillfället? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0