♥ Grillfesten;

För ett par timmar sen kom vi hem från grillfesten som var igår, självklart sov vi över.
Vi hade skit skoj. Vi grillade och åt. 5 kamp hade vi också, och dessutom tipsrunda.
Vi satt ute sent igår kväll och gick sedan in. Jag och Johanna kikade på en film, "What happens in Vegas"
med Cameron Diaz och Ashton Kutcher. Medans de andra satt och skrattade och stojjade i köket där festen fortsatte.

Lite bilder har jag tagit också, men det skriver jag i ett annat inlägg förstås..


Bara 1 vecka kvar av sommarlovet, hjälp vad fort det går... Vill men vill inte börja skolan igen...
Det ordnar sig säkert sen när man väl börjat. ;)

Nu ska jag dra och göra annat.. Men det är skönt att vara hemma igen i alla fall...

Hej med er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0