♥ Gammal musik;

Mamma och jag satt i mitt rum och upptäckte ett par skivor som vi haft sen jag var mindre. Vi satte i dom i min CD spelare och lyssnade, så gamla låtar. Men bara på introt så kunde jag varenda låt, artist och vad låten hette. Kunde en hel del av texterna också. Märkligt att man kan komma ihåg texterna och vad det är för låtar fast man inte lyssnat på de sen man gick i typ 6-7an nånting.. Coolt att jag fortfarande har förmågan att kunna veta vad som spelas genom att bara höra introt på låtarna. Undrar om det är likadant när jag bli uppemot 30 år, om jag fortfarande är lika bra på att lista ut låtarna och även låtar som spelas just idag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0