♥ Frågor & Svar;

Taget från BDB;


Ditt namn?
Angelica
Hur Lång är du?
181,5 cm
Spelar du något instrument? i wish
Dina första tankar när du vaknar? jahapp, det var bara en dröm
Vart befinner du dig just nu? på mitt rum
Biter du på naglarna? nej
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? gråa
Har du några husdjur? 2 katter
Är du singel? ja
Vem är snyggast? du
Vem vet mest om dig? bara Gud vet allt om mig
Vad vill du ha just nu ? pengaaar & min kappa + väska som jag beställt på H&M
Ditt mål i livet? att vara lycklig först och främst, och jobba med det som gör mig lycklig.
Rädd för? döden, ensamhet
Hur gammal är den äldsta person du kysst? lika gammal
McDonalds eller Burgerking? mackedonken
Sjunger du? varje dag
Vad har du för skostorlek? beror på skon, men annars 41-43
Vill du gifta dig? självklart!
Kommer du överens med dina föräldrar? ja ibland
Din hårfärg? brunett
Skor du hade på dig idag? vita ballerina
Vad sover du i? bara trosor om jag är hemma, annars typ oversize ticha när jag är borta

Kläder du har på dig?
linne och leggings
favoritårstid? hösten/vintern
Favoritmat och dryck? tacos och sprite
Hur svarar du i telefonen hemma? Ja, hallå?
Hur svarar du i mobilen? hej lr hallå
Sov du ensam inatt? ja det gjorde jag
Vad gjorde du kl 08 imorse? klev upp för att sedan åka och möta Jassa på stationen, dra till stan
Vad var det senaste någon sa till dig? "jag tittar på det senare..."
Druckit idag? vatten & cola
Vad är det för väder hos dig? solen går i moln hela tiden, det börjar bli mörkt
Godaste glassmaken? vanlij, mango och choklad!
Drömmer du mardrömmar? ofta, inte alls kul..
Favoritklädsel? tunika, leggings, skor, väska
Favorit godis? lösgodis, men är helt tokigt i nötter nu för tiden
Hur många kuddar sover du med? varierar men mest 2st
Längtar du mest efter just nu? min 18-års dag och till vintern
Vad luktar det nu om du sniffar lite? lotion som jag smörjde in mina armar med nyss
Saknar du någon just nu? jaa
Snus eller cigaretter? usch neej!
Vill du ha barn? minst 2 ja !
Längtar du till din nästa födelsedag? självklart, blir ju 18!
Är du blyg? tillfälligt
Tycker du att du har fin dialekt? vad har jag för dialekt?
Tycker du om fester? beror på vad för fester
Har du använt någon hårprodukt idag? jepp, hårspray en aning för att piffa till håret
Vad har du för planer till helgen? GRILLFEST!
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? som det är nu
En bra film? The curios case of benjamin button är sjukt bra men jag har hur många favvisar som helst
Vem får en kram? jassa såklart!
Vem får en puss? puss på travis!
Sprit, cider, vin eller öl? cider såklart
Hund, råtta eller katt? hund & katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0