♥ Första dagen i skolan;

Jasså nu var det avklarat då.. Inte så tokigt må jag säga. Hittade några som jag tror jag kan "bli" vän med men vi får väl se. Trevliga var de i alla fall. :)

Ännu en introduktionsdag i morgon och på onsdag.
Fotografering idag till våra "passér" (stavning?)kort, men de får vi inte förrän på onsdag. Underskåp, hurra! *NOT*
När man är 181,5 cm så vill man inte ha underskåp, har jag fel?

Det var lite knepigt att hitta dit i morse när jag var så trött. Men nu vet jag precis så jag behöver inte oroa mig för nåt.

Uppdatering mer sen när jag orkar, vill sova ett tag nu.. Bye! ♥

Kommentarer
Postat av: linnowa

SV: Okej, hehe. :]

2009-08-17 @ 15:35:32
URL: http://linnowa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0