♥ Film Maraton verkligen!;

Seså, nu är det väl dags att skriva lite om vad jag gjorde igår. Jo. Det började med att Jassa messa mig vid 16 tiden igår och frågade om vi kunde se film. Visst tänkte jag och skrev att vi skulle mötas och så.
Sjukt varmt igår vid den tiden btw. Vi begav oss hem till Jassa, väldigt mysigt hem säger jag bara. Fredrika har en väldigt känsla för stil och hon vet hur det ska se ut. Fantastiskt!

Såg på ett par filmer, umgicks och sedan bakade Ananaspaj, vilket jag aldrig nånsin smakat tidigare. Men väldigt gott var det i alla fall, men godare när den var kall. Jassa hade rätt. ;) Bestämde oss för att jag skulle sova över då vi hade det så mysigt och så många filmer kvar vi inte tittat på, och jag vill liksom inte vandra hem kl 3 på natten..Höhö
Satt ute på altanen i värmen fast det var natt typ.
Vi tittade på film enda tills typ 5 på morgonen sen gick vi ut. Spontant påhitt satte hos sig på en gunga i soluppgången och jag själv satte mig på en "gungelefant" Vi var väldigt övertrötta så vi bara skojade och skämtade om allt möjligt. Vi gick ner till slutet av gatan och vi såg "världens" största äng typ. Dimma på morgonen och väldigt kyligt med det var bara mysigt.

När vi var allt för trötta, vill säga kl 7.30 gick vi upp och la oss. Jag väckte Jassa vid 12 då jag vaknade. 4 timmars sömn i natt, inte bra...


Ska bara säga att det var väldigt roligt och som Jassa nämnde ett par gånger igår/idag - "Vet du vad det är? - Sommarlov"♥


Bilder kommer sen, inte nu för jag måste redigera. Orkar verkligen inte med det nu...


Ciao ;) *snark snark*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0